Welkom

Hallo

Welkom op mijn website.Op deze site hou ik je op de hoogte van mijn bouwwerken.

Hier rechts naast vind je de onderwerpen van deze site.

Wil je reageren op een van mijn berichten? Dat kan door te drukken op reacties bij het desbetreffende bericht. Je hoeft geen lid hiervoor te zijn.

Groeten,
Olaf

maandag 18 maart 2013

Rotsmallen maken.

Hallo

Voor de modelbaan heb ik aardig wat rotsen nodig en die kan je makkelijk met modelgips maken.
Voor de mal gebruik ik aluminiumfolie. Ik verkreukel de folie en maak er een soort bakje van. Hierin giet ik het gips. Voor het gips gebruikt ik een mengverhouding van 2 delen gips met 1 deel water.








De mallen worden ook besproken in N scale vlog 63. http://www.youtube.com/watch?v=RQzNFeUi9gw

Olaf





3 opmerkingen:

  1. Hallo, ik heb erg veel aan je video's.,helpt mij erg veel. Nu wil ik ook rotsen maken, maar kan dit ook met rodband knauf. Of een andere gips. Of moet dit speciaal modelgips zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan ook ander gips gebruiken. Modelgips is alleen veel fijner kwa structuur.

      Verwijderen
  2. Bedankt. Ga het morgen proberen.��

    BeantwoordenVerwijderen