Welkom

Hallo

Welkom op mijn website.Op deze site hou ik je op de hoogte van mijn bouwwerken.

Hier rechts naast vind je de onderwerpen van deze site.

Wil je reageren op een van mijn berichten? Dat kan door te drukken op reacties bij het desbetreffende bericht. Je hoeft geen lid hiervoor te zijn.

Groeten,
Olaf

woensdag 24 december 2014

N scale vlog 93. 2 huizen nu grotendeels klaar.

Hallo

Als eerst de beste wensen voor 2015. Mag het een creatief jaar worden.
N scale vlog 93 is nu online. http://youtu.be/kcBuSf-i5dY

De 2 huizen zijn nu grotendeels klaar. Net als de andere huisjes moeten hier nog wat details worden toegevoegd.
Ook deze huizen zijn getekend in nanoCAD 5 en geplot met de Silhouette Portrait plotter.













2 opmerkingen:

  1. Henk Boshuyzen31 mei 2015 om 15:38

    In heb inmiddels ook een Portrait aangeschaft en er een dag mee gestoeid.
    Inmiddels is me ook duidfelijk waarom je met Nanocad 5.0 werkt als basis.
    Werken direct vanuit Studio geeft veel problemen met dubbele lijnen.
    Je handleiding was een welcome tutorial om mee te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed te horen dat je er ook mee bezig bent. Werken met NANOCAD is ook veel beter. Is ook echt gemaakt om mee te tekenen.
      Gelukkig is de handleiding ook goed bevallen.

      Verwijderen