Welkom

Hallo

Welkom op mijn website.Op deze site hou ik je op de hoogte van mijn bouwwerken.

Hier rechts naast vind je de onderwerpen van deze site.

Wil je reageren op een van mijn berichten? Dat kan door te drukken op reacties bij het desbetreffende bericht. Je hoeft geen lid hiervoor te zijn.

Groeten,
Olaf

zondag 21 juni 2015

N scale vlog 102. Frieslijst, RGB led strip, schaduwstation module, poot versteviging.

Hallo

Alles hieronder is te zien in N scale vlog 102: https://www.youtube.com/watch?v=j-alpvhqjSE

Deze week ook weer wat gedaan aan de beurs modulebaan "De binnenhaven".
Als eerste heb ik de frieslijst ingekort. Deze was toch aan de grote kant.

Ook is mijn collectie wagons uitgebreid met 3 graan wagons, 2 huifwagens, 3 dubbele containers wagons.



De RGB led strips zijn nu ook gemonteerd. Ik moet alleen nog een betere stekkerverbinding maken tussen de moduleovergangen. De kroonsteen strip is veel te lomp. :D

Hieronder de verschillende lichtkleur instellingen. Uiteraard kunnen de kleuren nog worden aangepast. En tevens is het ook zo dat de kleuren iets anders overkomen op de camera en fototoestel.





De schaduwstation module is nu ook gemaakt. Hij moet alleen nog aan de rest van de modules worden gemaakt en het spoor en de ringleiding moet nog.
De poten zijn ook verstevigd met kruizen. Nu staat de modelbaan mooi stevig op zijn plaats.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten