Welkom

Hallo

Welkom op mijn website.Op deze site hou ik je op de hoogte van mijn bouwwerken.

Hier rechts naast vind je de onderwerpen van deze site.

Wil je reageren op een van mijn berichten? Dat kan door te drukken op reacties bij het desbetreffende bericht. Je hoeft geen lid hiervoor te zijn.

Groeten,
Olaf

zondag 5 juli 2015

N scale vlog 104. Kademuren, schilderwerk, rubber mal, testrit, kadespoor opgevuld

Hallo




 In N scale vlog 104 de bewegende beelden: https://www.youtube.com/watch?v=S6NNtKlY-Vw

Tijdens deze hittegolf deze week toch nog wat gedaan aan de modelbaan. De kademuren zijn grotendeels af. De kadesporen zijn opgevuld met boetseerklei. Diverse schilderwerken zijn gedaan. Ook heb ik een set siliconen rubber gekocht voor het maken van mallen. Tevens ook de hars om de objecten te kunnen gieten. Ook is er een begin gemaakt met de opslagtanks voor de chemicaliën overslag. Ook is er een testrit gemaakt over de kadesporen. De frieslijst en de bakken hebben ook hun 2e verflaag gekregen. Het water heeft ook een laag blanke lak gekregen.












2 opmerkingen:

  1. Fantastisch zeg. Je bent erg creatief bezig geweest zie ik. Leuke blog ook!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mark dank je wel. :D
      19 en 20 september sta ik op de beurs in Lochem dan kan je het geheel in het echt zien.

      Verwijderen