Welkom

Hallo

Welkom op mijn website.Op deze site hou ik je op de hoogte van mijn bouwwerken.

Hier rechts naast vind je de onderwerpen van deze site.

Wil je reageren op een van mijn berichten? Dat kan door te drukken op reacties bij het desbetreffende bericht. Je hoeft geen lid hiervoor te zijn.

Groeten,
Olaf

zaterdag 23 januari 2016

N scale vlog 127. gras, testrit en diverse foto's.

Hallo

N scale vlog 127 is nu online: https://youtu.be/i4XQ_r223ik

De modelbaan wordt steeds groener! De eerste bomen staan er inmiddels ook. Ik heb ook een ritje met de treinen gemaakt. Hier en daar stoppen de loks nog op de wissels maar dat komt omdat (hoop ik....) er nog geen polarisatie is.

De RTS greenkeeper heb ik ook voorzien van een koperdraad in de beker. Ik vond het irritant dat ik steeds de zeef er af moet halen om dan vervolgens de nuldraad tegen de plaat te houden.  Nu kan ik gewoon de zeef er op laten en het hele toestel op de rail zetten om hem te ontladen.























Geen opmerkingen:

Een reactie posten