Welkom

Hallo

Welkom op mijn website.Op deze site hou ik je op de hoogte van mijn bouwwerken.

Hier rechts naast vind je de onderwerpen van deze site.

Wil je reageren op een van mijn berichten? Dat kan door te drukken op reacties bij het desbetreffende bericht. Je hoeft geen lid hiervoor te zijn.

Groeten,
Olaf

vrijdag 4 maart 2016

Hallo

N scale vlog 132. 3D modellen binnen. Bouwupdate. Webshop. is nu online: https://youtu.be/KIMl0EMy9A4

Mijn bestelling met mijn 3D modellen zijn nu binnengekomen. In de set zitten bovenleidingsportalen, straatlantaarns, perronlantaarns, fietsen en ondergrondse afvalcontainers.
In de vlog de volledige review van de modellen.

Ik heb ook een Shapeways webshop geopend zodat jullie de modellen ook kunnen kopen.

De bestrating van het stationsplein is nu ook af. Bij de boerderij is nu ook een grasveld en er is een graanveld gemaakt.





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten