Welkom

Hallo

Welkom op mijn website.Op deze site hou ik je op de hoogte van mijn bouwwerken.

Hier rechts naast vind je de onderwerpen van deze site.

Wil je reageren op een van mijn berichten? Dat kan door te drukken op reacties bij het desbetreffende bericht. Je hoeft geen lid hiervoor te zijn.

Groeten,
Olaf

zaterdag 21 januari 2017

Nieuwe gevels in de maak. 21-1-2017

Hallo

Omdat de schaal toch niet klopte van de vorige gevels heb ik nieuwe gevels gemaakt.
Dit zijn de eerste gevels. Dit is dan alleen de baksteen laag. De kozijnen komen er nog achter.
Ik heb nu deuren van 211 x93cm genomen en daar de rest op aangepast. 




4 opmerkingen:

  1. Hi Olaf, goed bezig! Qua afmetingen zie je nu volgens mij dat 1:160 niet exact gebruikt wordt door veel fabrikanten. Afkijken van een ander (fabrieks) model voorkomt volgens mij dit soort rare zaken. Een treinstel in N is bijv. vaak 16cm lang terwijl in werkelijkheid deze langer moet zijn. Selectieve compressie wordt veel toegepast om zaken iets kleiner te maken waardoor ze praktischer/realistischer overkomen in 1:160....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Ik lees met interesse wat je allemaal in Nanocad doet.
    Het zou me helpen als je een Nederlandse vertaling hebt.

    Mvg Koen.(Midland, Beneluxspoorforum)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo

      Volgens mij is er geen Nederlandse vertaling van dit programma.

      Olaf

      Verwijderen