Welkom

Hallo

Welkom op mijn website.Op deze site hou ik je op de hoogte van mijn bouwwerken.

Hier rechts naast vind je de onderwerpen van deze site.

Wil je reageren op een van mijn berichten? Dat kan door te drukken op reacties bij het desbetreffende bericht. Je hoeft geen lid hiervoor te zijn.

Groeten,
Olaf

zondag 11 juni 2017

N scale vlog 163. Nieuwe gevels. Gevels krijgen hun kleur.

Hallo

N scale vlog 163. Nieuwe gevels. Gevels krijgen hun kleur. https://youtu.be/5tSCHK1Zd30

Zo flink wat gedaan. Ik heb weer 8 nieuwe gevel ontwerpen er bij gemaakt. Ik heb deze meteen 2x uit geplot. Ook heb ik de baksteen indeling iets aangepast. De 1/4 steen heb ik bij de ramen weggehaald en ik heb in de lagen met de hele stenen de boel iets verschoven.
Vervolgens was het tijd om alle raamopeningen te maken. Dus al die driehoeken er uit drukken. Na 3 uren zwoegen was ook dat gedaan.
In de vlog vertel ik ook over het ontwerp van de eerste bak.
Ook was het tijd om de gevels van kleur te voorzien.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten