Welkom

Hallo

Welkom op mijn website.Op deze site hou ik je op de hoogte van mijn bouwwerken.

Hier rechts naast vind je de onderwerpen van deze site.

Wil je reageren op een van mijn berichten? Dat kan door te drukken op reacties bij het desbetreffende bericht. Je hoeft geen lid hiervoor te zijn.

Groeten,
Olaf

vrijdag 15 maart 2019

N scale vlog 184. Ruwbouw modules klaar. Rails leggen en testritten.

Hallo

N scale vlog 184. Ruwbouw modules klaar. Rails leggen en testritten.  
De week vakantie gehad dus ik kon de tijd besteden om de modules te maken. De hele ruwbouw van de baan is nu klaar. De scenery moet nu alleen nog.
Op deze baan gebruik ik Fleischmann zonder bedding (voormalig Roco). Ik gebruik de 12 graden wissels 22301 en 22303. Deze heb ik wel gemodificeerd zodat de wisseltong permanent doorverbonden is. Ik had eerst de doorverbinding op de bovenkant gemaakt maar nu heb ik dat op de onderkant gemaakt. Het plastic puntstuk heb ik ook heel iets afgevijld. Nu rijden de loks er beter overheen.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten