Welkom

Hallo

Welkom op mijn website.Op deze site hou ik je op de hoogte van mijn bouwwerken.

Hier rechts naast vind je de onderwerpen van deze site.

Wil je reageren op een van mijn berichten? Dat kan door te drukken op reacties bij het desbetreffende bericht. Je hoeft geen lid hiervoor te zijn.

Groeten,
Olaf

zondag 9 november 2014

Dakpan test

Hallo

Hier een test voor eigen dakpannen.
De linker set is met instelling: mes 10, 1x snijden, druk10 De rechter set is mes 10, 2x snijden druk 33.
Ik heb eerst de pannen geschilderd met zwarte  revell  verf en daarna ben ik er met verdunde plakkaatverf er overheen gegaan.

Ondank dat er geen echte golven zijn vind ik het er best goed uit zien. De opstaande randen van het styreen door het snijden geven juist nu wel een soort 3D effect.

Ook dit ontwerp is getekend in nanoCAD 5 en geplot met de Silhouette Portrait plotter. Het styreen is 0.5mm dik.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten