Welkom

Hallo

Welkom op mijn website.Op deze site hou ik je op de hoogte van mijn bouwwerken.

Hier rechts naast vind je de onderwerpen van deze site.

Wil je reageren op een van mijn berichten? Dat kan door te drukken op reacties bij het desbetreffende bericht. Je hoeft geen lid hiervoor te zijn.

Groeten,
Olaf

zaterdag 22 november 2014

Dakpannen op de huizen. Voegen kleuren met potlood.

Hallo

Ik heb nu een redelijk goede methode gevonden om de voegen te kunnen kleuren.Ik gebruik nu gewone kleurpotloden. Ik heb een test gedaan met grijs en wit.
Beide lijken wel goed. De grijze valt alleen nauwelijks op als hij op de treinbaan staat. De foto's zijn lichter dan wat je in werkelijkheid ziet.

De dakpannen zijn eerst volledig zwart gekleurd met revell aqua verf. Daaroverheen heb ik met de airbrush zwarte / rode verf aangebracht. Als laatste heb ik een fijne mist van grijs eroverheen gespoten.

Verder is het vinyl voor de kozijnen en andere toekomstige projecten ook binnen.



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten