Welkom

Hallo

Welkom op mijn website.Op deze site hou ik je op de hoogte van mijn bouwwerken.

Hier rechts naast vind je de onderwerpen van deze site.

Wil je reageren op een van mijn berichten? Dat kan door te drukken op reacties bij het desbetreffende bericht. Je hoeft geen lid hiervoor te zijn.

Groeten,
Olaf

zondag 13 september 2015

N scale vlog 112. Bomen geplaatst, begin silocomplex, opstaande randen schaduwbak.

Hallo

N scale vlog 112 is nu online. https://youtu.be/UaoEXdq5Ttc

Ik heb bomen van mijn andere modelbaan gehaald en deze op de beurs modulebaan geplaatst. Ik heb ook een begin met het silocomplex gemaakt. Verder zijn er opstaande randen op de schaduw module gemaakt zodat de treinen er niet af rollen.

Aankomend weekend sta ik op de N-spoor beurs.

N-Spoor Modeltreinbeurs 2015

Datum:
19 en 20 september 2015

Openingstijden:
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur
Zondag 10:00 - 16:00 uur.

Locatie:
Cafe Restaurant Bousema
Zutphense weg 35
Lochem






Geen opmerkingen:

Een reactie posten