Welkom

Hallo

Welkom op mijn website.Op deze site hou ik je op de hoogte van mijn bouwwerken.

Hier rechts naast vind je de onderwerpen van deze site.

Wil je reageren op een van mijn berichten? Dat kan door te drukken op reacties bij het desbetreffende bericht. Je hoeft geen lid hiervoor te zijn.

Groeten,
Olaf

dinsdag 26 april 2016

Modelbaan in Trainz. #1 intro, eerste begin 3D modelleren in Gmax

Hallo

Modelbaan in Trainz. #1 intro, eerste begin 3D modelleren in Gmax: https://youtu.be/TZxNX3uoNPI

In deze nieuwe serie ga ik modelbanen omzetten in 3D om ze dan vervolgens in Trainz te zetten.
In deze aflevering ga ik een begin maken met mijn eigen modelbaan.

Als 3D tekenprogramma gebruik ik Gmax. Verder ga ik Trainz 2009 gebruiken.

Laat weten wat je er van vind.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten