Welkom

Hallo

Welkom op mijn website.Op deze site hou ik je op de hoogte van mijn bouwwerken.

Hier rechts naast vind je de onderwerpen van deze site.

Wil je reageren op een van mijn berichten? Dat kan door te drukken op reacties bij het desbetreffende bericht. Je hoeft geen lid hiervoor te zijn.

Groeten,
Olaf

donderdag 28 april 2016

N scale vlog 141. wagons verweren. Hoe nu verder?

Hallo

N scale vlog 141. wagons verweren. Hoe nu verder?  https://youtu.be/jpVVWxtPpG8

In deze vlog zien jullie hoe ik mijn wagons verweer / verouder met pastelkrijt.

Ik ga nu ook een bouwpauze houden en deze video zal voorlopig de laatste N scale vlog zijn. Er komen nog wel beursverslagen. De komende tijd ga ik me bezig houden met 3D tekenen en routes bouwen in Trainz.Wanneer ik er aan toe ben begin ik weer met modelspoor en ga ik de oude modules van de "havenbaan" gebruiken voor nieuwe projecten.

Iedereen bedankt voor het volgen van mijn bouwprojecten.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten