Welkom

Hallo

Welkom op mijn website.Op deze site hou ik je op de hoogte van mijn bouwwerken.

Hier rechts naast vind je de onderwerpen van deze site.

Wil je reageren op een van mijn berichten? Dat kan door te drukken op reacties bij het desbetreffende bericht. Je hoeft geen lid hiervoor te zijn.

Groeten,
Olaf

maandag 16 mei 2016

Eerste ervaring met Blender en Cities Skylines

Hallo

Ik wou ook voor Cities Skylines objecten gaan maken maar het bleek dat ik niet vanuit Gmax mijn bouwwerken kon omzetten. Dus opzoek naar een ander programma en het werd Blender.

Blender is echt wennen. Selecteren doe je bijvoorbeeld met de rechtermuisknop..... texturen zie je pas als je "lampen" in de 3d view neer zet. Voor de eerste test maar een test huisje gemaakt. En deze ook in Cities Skylines gezet. In Cities Skylines werd het huisje erg geel, maar naar lang zoeken bleek dat je verschillende kleurcorrecties in kon stellen en samen met een "climate mod" kon ik een goed resultaat bereiken.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten