Welkom

Hallo

Welkom op mijn website.Op deze site hou ik je op de hoogte van mijn bouwwerken.

Hier rechts naast vind je de onderwerpen van deze site.

Wil je reageren op een van mijn berichten? Dat kan door te drukken op reacties bij het desbetreffende bericht. Je hoeft geen lid hiervoor te zijn.

Groeten,
Olaf

dinsdag 20 december 2016

N scale vlog 156. Brainstormen voor een nieuwe beurs modelbaan.

Hallo

N scale vlog 156. Brainstormen voor een nieuwe beurs modelbaan. https://youtu.be/54YtokkZs9E

Nu modelspoorbeurs Zutphen achter de rug is kan ik beginnen met het maken van de nieuwe beurs modelbaan. Modelbaan eindstation was mooi maar er waren toch ook zeker ergernissen.

De eisen / punten (tot nu toe) voor de nieuwe modelbaan:
  • makkelijk te transporteren. 
  • snel op te bouwen / af te breken
  • continu treinverkeer.
  • veel details en dus niet alleen maar gras en bos
  • alleen goede dag verlichting zodat details ook te zien zijn. 
  • bediening van de baan aan de achterkant zodat ik niet met de rug naar het publiek zit. Tevens zit ik dan niet met mijn stoel in de weg.





 Olaf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten