Welkom

Hallo

Welkom op mijn website.Op deze site hou ik je op de hoogte van mijn bouwwerken.

Hier rechts naast vind je de onderwerpen van deze site.

Wil je reageren op een van mijn berichten? Dat kan door te drukken op reacties bij het desbetreffende bericht. Je hoeft geen lid hiervoor te zijn.

Groeten,
Olaf

zaterdag 13 april 2019

Druk met de kade bezig.

Hallo. 

Ben druk met het gips op de kade bezig. In het gips (rotband) bleken iets van zandkorrels te zitten. Dit leverde geen mooi resultaat op. Met modelgips ben ik nu de boel aan het glad maken. Ook veel werk gehad met het glad schuren. Tussen de rails had ik eerst ook gips maar op die manier was het niet mogelijk om de rails nog schoon te maken, dus heb ik het gips daar weer weggehaald. Ik ga tussen de rails uitneembare opvulstukken maken. Verder waren er 3 draden losgekomen en dat is nu ook weer vastgezet. De achtergrond ga ik ook overnieuw doen. Het huidige wolkenmotief is niet mooi geworden. Verder nog de rails schoonmaken met de railgum, ATF aanbrengen en testritten maken.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten