Welkom

Hallo

Welkom op mijn website.Op deze site hou ik je op de hoogte van mijn bouwwerken.

Hier rechts naast vind je de onderwerpen van deze site.

Wil je reageren op een van mijn berichten? Dat kan door te drukken op reacties bij het desbetreffende bericht. Je hoeft geen lid hiervoor te zijn.

Groeten,
Olaf

zaterdag 6 april 2019

N scale vlog 185. Nieuwe airbrush. Achtergrond / rails airbrushen. Kade vullen met gips.

Hallo

N scale vlog 185. Nieuwe airbrush. Achtergrond / rails airbrushen. Kade vullen met gips.
Van mijn oude airbrush was de nozzle stuk. Na wat vergelijken toch besloten om een nieuwe airbrush te kopen. Dit is een goedkope Chinese airbrush. Wordt geleverd met 2 extra nozzels en naalden. Omdat ik toch alleen maar grof airbrush werk doe is deze set prima.

De nieuwe aankopen zijn de airbrush Fengda FE130K en de Sanitas ultrasoon.

Ik heb nu ook een poging gedaan voor het maken van de wolkenlucht op de achtergrond van de modelbaan. Verder heeft de rails een roest kleurtje gekregen. En heeft de kade de eerste opvulling met gips gekregen.

Olaf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten