Welkom

Hallo

Welkom op mijn website.Op deze site hou ik je op de hoogte van mijn bouwwerken.

Hier rechts naast vind je de onderwerpen van deze site.

Wil je reageren op een van mijn berichten? Dat kan door te drukken op reacties bij het desbetreffende bericht. Je hoeft geen lid hiervoor te zijn.

Groeten,
Olaf

zaterdag 7 april 2012

Rotsen maken

Hallo

Voor een berg modelbaan hebben we natuurlijk ook rotsen nodig.



In het onderwerp "basis landschap" heb ik besproken hoe je simpel de onderstaande bergen maakt.
Maar er moet natuurlijk ook nog een kleur op en dat kan met sterk verdunde zwarte plakkaatverf. Dat strijk je met een grote kwast op de rotsen. Je kan naar wens ook nog andere kleuren gebruiken natuurlijk.
Na dit schilderwerk kan je gras, struiken en bomen aanbrengen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten