Welkom

Hallo

Welkom op mijn website.Op deze site hou ik je op de hoogte van mijn bouwwerken.

Hier rechts naast vind je de onderwerpen van deze site.

Wil je reageren op een van mijn berichten? Dat kan door te drukken op reacties bij het desbetreffende bericht. Je hoeft geen lid hiervoor te zijn.

Groeten,
Olaf

zaterdag 8 december 2012

Baanplan N 120x60 versie 003

Baanplan N 120x60 versie 003


  •     Schaal N
  •     Afmeting 1.2 m x 0.6m
  •     Type: klein eindstation
  •     Landschap: heuvelachtig
  •     Rails: Fleischmann piccolo
Dit is een kleine modelbaan met een klein eindstation. Aan de voorkant is een paradespoor met een brug. Onder het station is een keerlus die als schaduwstation dient. Het is de bedoeling dat de keerlus wordt opgedeeld in meerdere stukken om meer treinen te parkeren.
Verder is er ook een waterloop met waterval gepland.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Olaf,
    Zelf ben ik van 1940 en doe wat met treintjes. Met wat aanpassen denk ik met het
    ontwerp kan gebruiken, Enne mag dat ? Ik rij wel analoog met reedcontacten.
    Kun je mij wat helpen Met groet Ger de Nas. Vleuten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ger,
      Je mag het plan gebruiken. Daarvoor staat het ook op de site. Succes met bouwen.
      Olaf

      Verwijderen