Welkom

Hallo

Welkom op mijn website.Op deze site hou ik je op de hoogte van mijn bouwwerken.

Hier rechts naast vind je de onderwerpen van deze site.

Wil je reageren op een van mijn berichten? Dat kan door te drukken op reacties bij het desbetreffende bericht. Je hoeft geen lid hiervoor te zijn.

Groeten,
Olaf

maandag 3 december 2012

Groen op de bomen.

Hallo

Eindelijk is er groen op de bomen.

Hier een geraamte na 3 schilder beurten. Nog steeds zijn de windingen te zien.

 Dus maar besloten om toch maar MDF zaagmeel te gebruiken.
 Hier is de boom geschilderd. Ik heb gewoon een grote penseel gebruikt en dat ging prima.
 De andere bomen kregen ook hun laag MDF.

 Nu was het tijd om de boom te voorzien van zijn bladeren.
 Ik heb de bekende aquarium filter gebruikt om de fijne takken te imiteren. Van te voren had ik de witte aquarium filter al voorzien van een bruin laagje verf.
 Dan was eht tijd voor het groen. Ik heb hier Woodland Scenic fine turf gebruikt.





Nu de rest nog voorzien van groen.

Olaf

2 opmerkingen:

  1. Wil je treinen eens allemaal in een vlog laten zien?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan mijn hele treincollectie zien in "openingsrit van de modelbaan 28-3-11". http://www.youtube.com/watch?v=BKhHVgpP1TQ

      Verwijderen