Welkom

Hallo

Welkom op mijn website.Op deze site hou ik je op de hoogte van mijn bouwwerken.

Hier rechts naast vind je de onderwerpen van deze site.

Wil je reageren op een van mijn berichten? Dat kan door te drukken op reacties bij het desbetreffende bericht. Je hoeft geen lid hiervoor te zijn.

Groeten,
Olaf

zaterdag 8 december 2012

Baanplan N 120x60cm versie 002

Baanplan N 120x60cm versie 002

  • Schaal N
  • Afmeting 1.2 m x 0.6m
  • Type: klein doorgaand station.
  • Landschap: heuvelachtig
  • Rails: Fleischmann piccolo 
Een kleine beginners modelbaan. Het schaduwstation heeft ruimte voor 2 treinen. Het station heeft 2 perronsporen en er is een goederenloods.

5 opmerkingen:

  1. Dag olaf. Ik ben op zoek naar een baanplan voor n spoor. Kom jou site tegen. Mooie en leerzame blogs zeg.

    Ik ben al tijd bezig om een baan plan te maken. Vind dit plan erg mooi voor mij. Wil er een beetje Oostenrijker look van maken. Met bergen.

    Groet
    H de Fijter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry bedoelde welke nummers. Kan de deze niet goed lezen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de nummers weet ik zo ook niet. Zijn gewoon de standaard Fleischmann piccolo rail stukken. Allemaal R1 bochten als ik het zo bekijk.

      Verwijderen