Welkom

Hallo

Welkom op mijn website.Op deze site hou ik je op de hoogte van mijn bouwwerken.

Hier rechts naast vind je de onderwerpen van deze site.

Wil je reageren op een van mijn berichten? Dat kan door te drukken op reacties bij het desbetreffende bericht. Je hoeft geen lid hiervoor te zijn.

Groeten,
Olaf

zaterdag 1 december 2012

Bomenbouw stap 2. Toekomstplannen.

Hallo

Ik heb de boom skeletten voorzien van hun eerste kleur.

Hier de hele set bij elkaar.

 Ik heb de blauwe latex verf die ik voor de achtergrond gebruik in een potje gedaan. Ik heb met diverse verven een mix gemaakt tot dat ik een groenige kleur had. Veel bomen zijn namelijk erg groen en niet bruin.


 De stammen ga ik nog bijwerken.
Ik ben nu ook aan het nadenken voor een volgende modelbaan. Misschien wel in een andere schaal.
Op de foto zie je een wagon van mijn allereerste modeltrein. Iets van 22 jaar geleden. :D Het was een bart smit treinset. H0 is toch best wel groot als het naast een N spoor wagon zet.
Verdere gedachten gaan uit naar spoor TT en spoor Z.
 Hier nog de beloofde foto van de lok. Hij is nu minder erg vies.

Olaf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten