Welkom

Hallo

Welkom op mijn website.Op deze site hou ik je op de hoogte van mijn bouwwerken.

Hier rechts naast vind je de onderwerpen van deze site.

Wil je reageren op een van mijn berichten? Dat kan door te drukken op reacties bij het desbetreffende bericht. Je hoeft geen lid hiervoor te zijn.

Groeten,
Olaf

zondag 22 juli 2012

Dakpannen op de huizen.

Hallo

Zo, eindelijk wat dakpannen op de huizen gemaakt.


Van een foto heb ik 1 dakpan uitgesneden (in windows paint) en heb die zo bewerkt dat ik er een heel A4tje mee kon vullen. Zo heb ik geen last met perspectief en andere narigheden. Tevens heb ik diezelfde textuur nog zo bewerkt dat er een donker grijze versie ontstond. Ik heb daar paint shop pro voor gebruikt maar je zou ook een ander programma kunnen gebruiken.


Ik heb ook een textuur uit het spel Trainz van een NL perron gebruikt. Met dank aan Mitchell voor het vrijgeven van die textuur. 
Via het  topic op beneluxspoor.net kan je ook NL perron prints downloaden, dan heb je ook meerdere versies van de perrons.



 Hier een impressie van de bouw tot nu toe.



Olaf

4 opmerkingen: