Welkom

Hallo

Welkom op mijn website.Op deze site hou ik je op de hoogte van mijn bouwwerken.

Hier rechts naast vind je de onderwerpen van deze site.

Wil je reageren op een van mijn berichten? Dat kan door te drukken op reacties bij het desbetreffende bericht. Je hoeft geen lid hiervoor te zijn.

Groeten,
Olaf

zondag 15 juli 2012

Nog meer nieuwe huizen in de maak.

Hallo

Ik ben nu druk bezig om een hele rij woningen te maken.
Het begint er steeds beter uit te zien.


Het begint allemaal met een A4tje met gevels van huizen.

 De gevels uitsnijden en de zijkanten weg vouwen.
Nadat alles op een pizzadoos is geplakt en weer is uitgesneden kan er worden getest of het allemaal leuk staat op de modelbaan.


 Ik heb ook 2 cafés gemaakt. De bijbehorende reclameborden moeten nog gemaakt worden.

 Een foto uit vervlogen tijden. :D
 Met een stoomtrein erbij is het ook leuk. :D

Uiteraard komen er nog zijmuren en de daken moeten ook nog worden gemaakt.

Olaf


Geen opmerkingen:

Een reactie posten